Heb je problemen met je mail? Check dan eerst of je alle instelling goed hebt ingevuld.
Inkomende mailserver | mail.jouwdomeinnaam.nl
IMAP met SSL ingeschakeld, poort 993 (POP3 poort 995) |
Uitgaande mailserver | mail.jouwdomeinnaam.nl
SMTP met SSL ingeschakeld, poort 465 |
Webmail | https://www.jouwdomeinnaam.nl/webmail |
Gebruikersnaam | Het gehele email adres, bijvoorbeeld: info@jouwdomeinnaam.nl |
Wachtwoord | Indien je het wachtwoord van een mailbox niet meer weet, ga dan naar https://www.jouwdomeinnaam.nl/webmail en klik op Wachtwoord opnieuw instellen |
Hulp op afstand
Indien je problemen ondervind met bijvoorbeeld je mailinstellingen op je PC dan bieden wij hiervoor hulp op afstand. Installeer voor je contact met ons opneemt de laatste versie van AnyDesk (zie link). Na download vind je het te installeren bestand linksonder in je browser. Als het programma is geïnstalleerd kun je contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak. Wij zullen dan vragen naar je ID nummer (bijvoorbeeld 420 987 560).
Volg je ons nog?