Migratie op 11-11-19

De ams057.yourwebhoster.com wordt vervangen door een nieuwe server. Hierdoor kan het zijn dat je geen mail binnen krijgt. Geen paniek, mail wordt gewoon bewaard tot je de juiste gegevens hebt aangepast.

Heb je in en uitgaande server nog op ams057.yourwebshoster.com staan, dan kun je dit nu wijzigen naar ams115.yourwebhoster.com. Let wel op dat je ook voor uitgaande server je gebruikersnaam (mailadres) en wachtwoord gebruikt.

Mail

Heb je problemen met je mail? Check dan eerst of je alle instelling goed hebt ingevuld.

Inkomende mailserver mail.jouwdomeinnaam.nl

IMAP met SSL ingeschakeld, poort 993  (POP3 poort 995)

Uitgaande mailserver mail.jouwdomeinnaam.nl

SMTP met SSL ingeschakeld, poort 465

Webmail https://www.jouwdomeinnaam.nl/webmail
Gebruikersnaam Het gehele email adres, bijvoorbeeld: info@jouwdomeinnaam.nl
Wachtwoord Indien je het wachtwoord van een mailbox niet meer weet, ga dan naar https://www.jouwdomeinnaam.nl/webmail en klik op Wachtwoord opnieuw instellen

Mail configureren

Via de onderstaande link vind je de instellingen voor de meest voorkomende mailprogramma’s stap voor stap uitgelegd.

Server instellen Outlook
Server instellen iPhone
Server instellen Android
Uitleg mail instellen overige mail clients

Hulp op afstand

Indien je problemen ondervind met bijvoorbeeld je mailinstellingen op je PC dan bieden wij hiervoor hulp op afstand. Installeer voor je contact met ons opneemt de laatste versie van Teamviewer (zie link). Als het programma is geïnstalleerd kun je contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak. Wij zullen dan vragen naar je ID nummer en wachtwoord. (zie afbeelding).

Teamviewer downloaden

Laten wij je helpen!

Neem contact op

Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 via 0599 – 853 873